Tworzenie i wysyłka e-maili
CRM Vision pozwala na tworzenie pojedynczych i grupowych wiadomości. Edytor dostępny jest z wielu różnych miejsc dzięki czemu przygotowanie i wysyłka jest szybka i prosta. Wysłane wiadomości przypisywane są chronologicznie do odpowiednich kontrahentów pozwalając w ten sposób na zachowanie ciągłości komunikacji i przeglądania w każdej chwili.
Gdy mówimy o wysyłaniu poczty e-mail, możemy wysyłać wiadomości pojedynczo (w ramach bieżącej korespondencji) lub hurtowo np. do grupy 1000 kontaktów, czyli tzw. mailing.
Spis treści
Pojedyncze wiadomości
Pojedyncze e-maile o dowolnej treści można wysyłać zarówno do kontaktu (ogólny adres firmy, jeśli w bazie są przedsiębiorstwa), jak również osób kontaktowych. Konfiguracja sposobu wysyłki e-maili (CRM Vision lub program pocztowy na komputerze) znajduje się w artykule Integracja z programem pocztowym.
Edytor wiadomości wygląda analogicznie jak w większości popularnych programów do obsługi pocztowy elektronicznej. Zawiera wszystkie wymagane elementy: pasek adresu odbiorcy/odbiorców, tematu, miejsce na treść i wstawienie załączników. Podczas przygotowywania wiadomość można napisać od podstaw lub skorzystać z dostępnych, przygotowanych wcześniej szablonów. Należy pamiętać że podczas wysyłania pojedynczych wiadomości każdy odbiorca widzi także pozostałe osoby do których została wysłana, chyba że adresy dodano jako ukryta kopia.
Szkice e-mail
Zakładka Szkice e-mail pozwala na stworzenie treści e-maila, który będzie można wysłać jednokrotnie, do jednego lub kilku odbiorców. Po wysłaniu szkic znika, ale wysłana wiadomość jest zapisywana w Historii Kontaktu, jeśli znajduje się on w CRM Vision. Szkic może być stworzony np. zaraz po rozmowie z klientem, a wysłany w umówionym terminie.
Szablony e-mail
Szablony e-mail są wzorami wiadomości wysyłanymi wielokrotnie do wielu odbiorców. Szablonem może być e-mail z ofertą, przypomnieniem o spotkaniu, itd. Raz utworzony szablon można łatwo wstawić w treść każdej nowo tworzonej wiadomości - wybierając z listy widocznej nad paskiem Tematu.
Mailing
CRM Vision umożliwia wysyłanie wiadomości hurtowych do wybranej grupy kontaktów. Szczegółowe informacje na temat tworzenia, wysyłania i ewidencjonowania mailingu znajdują się tutaj.
Wysyłka dokumentów
Faktury
Wystawione w CRM Vision faktury można wysyłać bezpośrednio z systemu. Można to zrobić z poziomu danej faktury.
Drugim sposobem na wysyłkę faktur jest wykorzystanie funkcji Dla zaznaczonych opisanej w odrębnym artykule. Wystarczy oznaczyć na liście faktury przeznaczone do wysyłki kontrahentom i wybrać z listy opcję Dla zaznaczonych: Wyślij emailem tak jak przedstawiono to poniżej.
Przypomnienia o fakturach
Przypomnienia o fakturach wysyła się przy użyciu funkcji Dla zaznaczonych znajdującej się poniżej listy faktur. W tym celu oznaczamy faktury, o których przypomnienia mają zostać wysłane, a następnie z listy wybieramy: Wyślij przypomnienie o fakturach tak przedstawione zostało to na zrzucie ekranu.
Oferty
Oferty z CRM Vision można wysyłać pojedynczo...
...oraz grupowo (po wybraniu z listy wcześniej utworzonych) i wykorzystaniu funkcji Dla zaznaczonych.
Zamówienia
Zamówienia z CRM Vision można wysyłać pojedynczo...
...oraz grupowo (po wybraniu z listy wcześniej utworzonych) i wykorzystaniu funkcji Dla zaznaczonych.