Aktualizacje 2020

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
poprzedni: Aktualizacje 2019 menu: Aktualizacje następny: Aktualizacje 2021

 

↑ spis treści


 

Wersja mobilna

Możliwość wgrywania plików

[CRM-8043]

Można już w wersji mobilnej, na smartphonie lub tablecie, szybko dodać plik/zdjęcie do CRM.

Wersja mobilna - możliwość dodania plików

 

Kontakty

Dodanie negacji na filtrach "ostatni kontakt" oraz "planowany kontakt"

[CRM-8444]

Nowe możliwości przyspieszają odnalezienie kontaktów bez podanych działań.

Przykłady:

  • Firmy z którymi nie było kontaktu przez ostatnie 7 dni
    Ostatni1.png  Ostatni2.png
     
  • firmy, u których nie pojawił się przedstawiciel z wizytą
    Ostatni3.png     Ostatni4.png
     

Finanse

Integracja z wykazem podatników VAT - weryfikacja numerów kont bankowych 

[CRM-8063]

Nowe możliwości związane z informacjami publikowanymi przez Ministerstwo Finansów:

  • Kontakty - weryfikacja numerów kont bankowych (na ekranie kontaktu)
  • Faktury kosztowe - weryfikacja numerów kont bankowych podczas hurtowego generowania płatności ELIXIR do banku

W momencie weryfikacji zapisywany jest status weryfikacji oraz data. Są one potwierdzeniem wykonania sprawdzenia numeru rachunku, płatność jest bezpieczna a Twoja firma nie ponosi negatywnych konsekwencji finansowych - przypominamy, że płatność powyżej 15 tys. zł powinna trafić na rachunek kontrahenta wskazany w wykazie podatników VAT. 

Weryfikacja kont bankowych na podstawie pliku płaskiego MF

Więcej informacji:

 

Faktury walutowe - możliwość ukrycia kursu waluty na wydruku PDF

[CRM-8182]

  • Dodano opcję na ukrycie kursu waluty na PDF: Finanse -> Konfiguracja -> Pozostałe -> Faktury walutowe - pokaż kurs na wydruku PDF (pokaż/ukryj)

 

 

Faktury - dodanie numeru BDO wystawcy na wydruku PDF

[CRM-8110]

  • Jeśli Twoja firma ma obowiązek podawania numer BDO na fakturze, wpisz go w konfiguracji systemu: Finanse -> Konfiguracja -> Dane wystawcy
  • na wydruku faktury (PDF) numer pojawi się automatycznie

Więcej informacji: https://bdo.mos.gov.pl/

 

Eksport JPK FA - aktualizacja JPK_FA do wersji 3

[CRM-8116]

  • Zaktualizowany eksport jest dostępny w menu: Finanse -> Eksporty

Więcej informacji: Broszura informacyjna dot. struktury JPK​_FA(3)

 

Eksport JPK VAT - obsługa JPK_V7K i JPK_V7M

[CRM-8240]

  • zaktualizowany eksport jest dostępny w menu: Finanse -> Eksporty
  • można wybrać zakres eksportu (dokumenty przychodowe i/lub kosztowe)
    Finanse - eksporty

     
  • oznaczenia wymagane dla JPK są należy zapisać na ekranie faktury:
Faktura - obsługa znaczników dla JPK V7M oraz JPK V7K (ewidencja i procedura)

Więcej informacji i szczegółowa instrukcja: 

Więcej informacji: 

 

Towary - oznaczenia dostawy i świadczenia usług (GTU)

[CRM-8240 8562 8579 8578 8588] 

  • Oznaczenie GTU można zapisać na karcie towaru
  • Zbiorcza edycja towarów w zakresie ustawienia GTU jest możliwa zarówno poprzez akcję dla zaznaczonych jak poprzez import/eksport z Excela
  • W opcjach konfiguracji można włączyć pokazywanie oznaczenia GTU na wydruku PDF faktury
Towar - oznaczenie GTU

Więcej informacji i szczegółowa instrukcja: 

Zobacz też: 

 

Towary - zmiana sposobu identyfikowania na Nomenklaturę Scaloną 2020 (CN 2020)

[CRM-8196]

  • Zaktualizowano etykietę "PKWiU" na "PKWiU/CN" w systemie CRM oraz na wydrukach faktur PDF
  • W zależności od rodzaju pozycji na dokumencie, w to pole należy wpisać odpowiednią klasyfikację:
    • dla towarów - Nomenklaturę Scaloną (CN 2020)
    • dla towarów objętych obowiązkowym split-payment - PKWiU z 2008 r.
    • dla usług - PKWiU z 2015 r.
PKWiU/CN

Więcej informacji: 

 

Poczta e-mail

"Odpowiedz" na maila bezpośrednio z CRM

[CRM-3640]

  • Dla zaimportowanych wiadomości email, jest już dostępny przycisk "Odpowiedz" w CRM
Odpowiedz na email bezpośrednio z CRM

Integracja z najnowszą wersją Mozilla Thunderbird 78+

[CRM-8468  8515]

  • Nowość! możliwość wyboru załączników, które zostaną przesłane do CRM podczas importowania wiadomości.
  • Plugin jest do pobrania ze strony logowania do CRM. Jeśli posiadasz zainstalowany dodatek, aktualizuje sie automatycznie.
integracja CRM Vision z Mozilla Thunderbird

Zobacz też: Integracja z Mozilla Thunderbird

 

Telefonia

Integracja z aplikacją softphone Telecube

[CRM-8146]

  • Softphone - to aplikacja instalaowana na komputerze, działająca jak aparat telefoniczny - wystarczą słuchawki z mikrofonem podpinane do komputera.
  • Dzięki softphone Telecube możesz korzystać z integracji telefonii VoIP z CRM bez konieczności posiadania fizycznego aparatu na biurku
  • Działają wszystkie funkcje:
Integracja softphone Telecube z CRM Vision

Więcej informacji:

 

Bezpieczeństwo

 

LOGOWANIE - 2-etapowe uwierzytelnianie (2FA) z kodem wysyłanym na adres email

[CRM-8160]

Możliwość zwiększenia bezpieczeństwa logowania poprzez weryfikację dodatkowym kodem wysyłanym na adres email.

Włączenie funkcji jest możliwe w menu: Admin -> Konfiguracja -> Pozostałe i zmienia sposób wejścia do systemu CRM:

  • po podaniu poprawnego loginu i hasła, system CRM wysyła jednorazowy kod na adres email
  • aby dokończyć logowanie, należy wpisac podany kod
2-etapowe uwierzytelnianie (2FA)

 

 

 

poprzedni: Aktualizacje 2019 menu: Aktualizacje następny: Aktualizacje 2021