Dodawanie nowego kontaktu
Spis treści
Tworzenie nowego kontaktu
Dodanie nowego kontaktu możliwe jest z kilku różnych ekranów. Niezależnie czy aktualnie praca wykonywana jest w module Działania, Kontakty, Kalendarz, Projekty czy też Finanse możemy bez problemu umieścić w bazie nowe przedsiębiorstwo lub osobę.
Podstawowy sposób z poziomu KONTAKTÓW
Podstawowym sposobem na utworzenie kontaktu jest skorzystanie z przycisku Dodaj nowy kontakt w module KONTAKTY.
Po wykonaniu powyższej czynności zostanie otwarta karta Dodaj nowy kontakt, w której należy wypełnić co najmniej dane podstawowe, tzn. Nazwa(skrót) oraz Status. Im więcej pól zostanie uzupełnionych tym łatwiej będzie odszukiwać kontakty w przyszłości.
Tworząc Kontakt można dodać nową osobę kontaktową opisując ją za pomocą stanowiska jakie piastuje oraz funkcji pełnionych w przedsiębiorstwie, danych kontaktowych i informacji dodatkowych.
Po zapisaniu otwarta zostanie właściwa karta kontaktu w której możemy powiązać faktury, pliki czy projekty.
Inne sposoby dodawania
Tworzenie kontaktu z poziomu DZIAŁAŃ
Planowanie nowego Działania może wymagać przypisania do niego Kontaktu, który jeszcze nie istnieje. Czynność tę można wykonać podczas Planowania nowego lub Dodawania wykonanego Działania.
Tworzenie kontaktu z poziomu KALENDARZA
W Kalendarzu dodanie nowego kontaktu wykonujemy podczas Planowania/Dodawania wykonanego Działania analogicznie jak w opisie powyżej.
Tworzenie kontaktu z poziomu PROJEKTÓW
W przypadku pojawienia się potrzeby dodania nowego kontaktu podczas planowania lub realizowania projektu, czynność taką wykonujemy w karcie Szczegóły projektu. W sekcji Kontakty wybierając opcję Dodaj kontakt do projektu.
Tworzenie kontaktu z poziomu FINANSE
W module FINANSE dodanie nowego kontaktu możliwe jest podczas tworzenia dowolnego rodzaju faktury. W części nabywca wystarczy wybrać opcję Dodaj nowy kontakt.